onsdag 29 augusti 2012

Barnrums inspo!

 Bilder: Boomhut Pippi Kids factory

Visar lite härlig inspiration på barnrum idag! Så mycket fint. Tyvärr har vi ett litet litet rum så det går inte att hitta på så mycket roligt men får fota lite en dag så ni får se. 

Hur kul är inte sovloftet som är byggt som ett litet hus?! Hade älskat det när jag var liten :) 






Idag ligger jag nerbäddad med influensa! Bättre än igår men Usch inte kul med feber, snuva och halsont :( Hoppas verkligen att jag inte smittar min lilla. Utanför lyser även solen, typiskt! 

Hoppas hoppas jag blir frisk tills imorgon :)

Massa Kärlek till er

Love Linda

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så många fina rum! Gillade verkligen det första.
Alltid lättare när det är stora rum men inte många som har det...

Kram Suss

SOFIE sa...

Åh så roligt! Så snyggt! Så härligt att bli inspirerad! Älskade de två första bilderna ;)

Usch då krya på dig! Hua man blir så orolig att man ska smitta de små <3 Hoppas sötisen klarar sig och att ditt går över fort! Massa kramar!!

Unknown sa...

Åh vilka härliga rum för småttingar! Hoppas ni mår fint allihopa! Hade vägarna förbi o ville lämna ett litet spår bara:) kramkramkram

Ps.vi har flyttat bloggen Ds